Thuiskomst

20 augustus 2023 - Den Haag, Nederland

Na 3 dagen met een behoorlijke onstuimige zee zijn we vanmorgen vroeg om 4.15 uur in Scheveningen aangekomen. Maar wat een geweldige reis. We wilden echt zeezeilen en dat is zo uitgepakt. Gisteren bij Terschelling de opgaande zon meegemaakt. Ab en ik hebben weer de shifts gedraaid en door de ruwe zee zijn we behoorlijk afgemat. Ik werd vannacht opnieuw zeeziek. Vanmorgen vroeg een moment met de hele groep gehad onder het genot van een biertje. Daarna tot 9 uur geslapen en met z'n allen het schip opgeruimd en schoon gemaakt. Als verrassing kwamen naast Els en Yvonne ook familie, vrienden een collega ons verwelkomen. Daarna hebben we afscheid genomen van Michel, Maxime, Carina en de rest van het team. Michel nogmaals bedankt voor deze onvergetelijke ervaring. Ik heb op zee gezeild, wauw! Allemaal ook bedankt voor de leuke reacties in de vlog tijdens onze reis. Hierna nog wat foto's ter impressie.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Suzan Kenens:
    20 augustus 2023
    Heel leuk om zo mee te hebben mogen lezen, leuke foto's ook. Fijn dat jullie allemaal weer veilig terug zijn en lekker nagenieten van de mooie herinneringen :-) XXX
  2. Tirtsa:
    20 augustus 2023
    Welcome back!
  3. Jelle & Ellen:
    21 augustus 2023
    Wat een belevenis! Welkom thuis en bedankt voor het delen van de blog. Groetjes, El