Bijna thuis

19 augustus 2023 - De Cocksdorp, Nederland

We zijn 3 dagen geleden uit Thyboron vertrokken op weg naar huis. Ik mocht even aan het stuur tijdens het uitvaren. Een mooie ervaring als het schip op botst tegen de golven. In de middag werd de zee rustig en scheen de zon volop. Tijd voor een barbecue. Ab en Marie hebben die middag ook nog achter de zodiak in een band over het water gescheerd. In de avond ben ik om 11 uur met mijn shift begonnen. En wat is dat geweldig bij een helderen hemel. De melkweg gezien, miljoenen sterren en zelf een vallende ster. In het water was een andere fenomeen te zien, zeevonk. Dat zijn oplichtende algen een soort neon verlichting in het water laten zien. Later in de nacht is het aarde donker. Ook dat wilde en heb ik ervaren. Leuk om de apparatuur te gebruiken om andere schepen en objecten te lokaliseren. Om 5 uur was de shift afgelopen en lekker mijn mandje opgezocht.

1. Jelle & Ellen:
    19 augustus 2023
    Wauw klinkt fantastisch en zeevonk, dat staat ook nog op mijn bucketlist.
  2. Els:
    😍😍 Wat een Super ervaring!! Leuke foto's 😊 Tot snel schat! 💋💋❤️
  3. Hugo:
    Mooi man super. Hoe laat leggen jullie aan in Scheveningen
  4. Tirtsa:
    19 augustus 2023
    Klinkt als een super ervaring, sorry val nu pas in🙈, geniet nog even!
  5. Suzan Kenens:
    19 augustus 2023
    Vast een hele ervaring en wat een pracht foto's. Het gevoel van vrij zijn is daar vast volop aanwezig ondanks de beperkte ruimte :-)
    Super tof om te zien, het ga jullie goed.